Thursday 3 January 2013

my bestfriend 4ever

assalamualaikum w.b.t....
ini adalah post ptama ku.. jd, aku ingin ceritakan tntang sahabat2 tcinta ku d USM...



yg ni, nama dia aisya..aku just pggl syah! dia seorg yg pndiam..low profile..n penasihat aku.. bla dia bmadah, erm,  tkena d ati geng..hehe.. walaupun dia pndiam, tp dia byk idea dan baik hati...hehe.. dia kwn aku smnjak kat sekolah lg.. dr tngkatan1 sampailah sekarang.. comel kan dia?? hehe..

hah! yg ni, nama dia dhiera... dia ni agak mnta puji ckit, tngok la, dia suru aku upload gmbr dia yg x tngok kamera..haha.., antara kita smua, dia la plg ceria!! ckit2 dia akn crita sal kucing dia kat rumah, smpaikan aku da hafal nama kucing2 dia.. tommy, lecy, n putam..hahaha.. dia ni agk lucu, tp.... dia ni cntk n comel..ramai org mnt kat dia..hehe..

ni nma dia Masyitah..aku just pggl ctah.. ni rumet aku kat U.. dia seorg yg alim, n baik hati, dia selalu tegur aku dlm bidang agama, baik kn dia??.. da masuk tahun k3 aku brumet ngan dia.. antra kami memang xda rahsia, bkn dgn dia ja, tp ngan kwn2 yg lain jgk.. comel kn dia..hehe..

ni lg seorg, nama dia noorhayatunnisha.. aku pggl dia atun.. antra kami smua, dia yg plg byk bagi nsht.. aku suka dia sbb dia lemah lembut, baik hati, n selalu bg aku nsht ktka aku ada masala.. suara dia memang lembut, aku suka kacau dia sbb dia xkan bls balk..haha.. tp, dia memang baik hati, penyabar n penyayg..hehe..

hah...ni la shbt2 aku kat USM.... dorang la warnai hdup ku.. kami akn brkongsi dalam suka dan duka..
aku harap prsahabatan kami akan kekal dunia n akhirat... amin....

2 comments: